Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Hur går det för er?

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 3 augusti 2009 19:46

Hej på er.

Förlåt för att vi inte har varit särskilt produktiva det senaste. Sommarlättjan letar sig in till även oss. Men nu blir det nya tag. Bidrag ska sökas, samarbeten ska utformas och ihop-parandet skall fortsätta. Förhoppningsvis kommer även vår rörelse att sprida sig ut i EU och kanske även vidare. Vem vet. De händer som skakades på EU-mötet om ungas kreativitet som vi fick lov att vara med på kanske vill skriva brev i framtiden.


Men nog om hur vi har haft det, hur har ni haft det?

Hur går era brevväxlingar?

Vi är jättenyfiken på hur det har gått sen vi postade alla brev med adresser till er. Om ni skulle möjligtvis känna för att skicka iväg en kommentar, ett mail eller kanske tillockmed ett brev och berätta skulle vi bli överlyckliga.


Men så länge, ta hand om er. Hoppas sommaren har varit fin.

All värme/ Cecilia

 
 
Erika

Erika

3 augusti 2009 22:50

Hej! Jag fick en adress för ganska så länge sedan, jag har även skrivit ett brev till adressen jag fick men har dock inte fått något svar. Det tycker jag är jätte tråkigt eftersom jag verkligen sett fram emot en brevvän!
Ha det fint / Erika

http://kiiiko.blogg.se

 
Lena

Lena

23 augusti 2009 22:44

åh, jag har inte heller fått något.. hade förvisso glömt det här lite, men vore ju skoj om det dök upp något ändå!

http://moeller.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 2 september 2010 22:41

Hej på er!   Det här skrivs från lobbyn i ett franskt hotell där jag nu sitter och simultansöker efter en lägenhet. Ena halvan av Revolutionen har tagit sitt pick och pack och flyttat hit ett litet tag. Men så fort jag har tid så kommer ihopparan...

Så här mitt i ett varmt Göteborg blir jag full av glädje när jag tittar in på vår mails inkorg och tittar igenom de nya anmälningar som kommit in. Så mycket ord. Så mycket uppskattning. Så många verbala leenden. Tack, tack alla ni som tycker det här ...

Hej på er. Brev är något rätt fantastiskt, men tyvärr är det inte så Bruce Willis som man kan hoppas på. Inte så mycket bilar som brinner, inte så mycket muskler. Ingen svett. Väldigt lite testosteron. Inte så mycket action. Så, tyvärr blir vår blo...

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 29 januari 2010 21:23

Idag möttes jag av ett tjockt kuvert när jag gick ut på den göteborska isgatan för att hämta in posten. Ett vadderat ett med världens bästa innehåll. 200 frimärken, en stor bunt vykort och en trevlig, handskriven lapp. Vad kan det här vara, mpn tro? ...

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 27 januari 2010 22:27

Hej. Nu har det nya året sen ett tag börjat. Vi har fått två julbrev, eller reaktionsbrev kan man kanske snarare kalla dem. Fina berättelser om USA och väntan och lyckoträffar och vänskap. Tack. Det är sådant som, enligt mig, gör det värt att dr...

Ovido - Quiz & Flashcards