Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Fler medlemmar och glädje i Göteborg.

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 7 april 2009 22:17

Idag växte Brevreolutionen när stockholmare och exila värmlänningar gick med. Härligt härligt säger jag.


Dessutom börjar 365saker du kan göra i Göteborg ta form, så alla i Göteborg kan hålla ögonen och öronen öppna för allt vad som kommer hända i vår vackra stad. 365saker i Göteborg. Är bara tvungen att få vara lite stolt då jag är en av fem glada själar som håller i trådarna här i Västkustens pärla. Bloggen där borta är fortfarande lite i uppstartningsfas och inte så vacker ännu, men det ska det bli ordning på ska ni se.

Håll speciellt koll på busskurerna i sommar.

Allt jag säger.


Snart ska lite reklam upp på stan för BrevRevolutionen dessutom. Ska sätta ihop den ikväll med lite te, tända ljus och Joy Division. That´s some good old stuff.


Take care all you nice people and keep on writing/ c

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 2 september 2010 22:41

Hej på er!   Det här skrivs från lobbyn i ett franskt hotell där jag nu sitter och simultansöker efter en lägenhet. Ena halvan av Revolutionen har tagit sitt pick och pack och flyttat hit ett litet tag. Men så fort jag har tid så kommer ihopparan...

Så här mitt i ett varmt Göteborg blir jag full av glädje när jag tittar in på vår mails inkorg och tittar igenom de nya anmälningar som kommit in. Så mycket ord. Så mycket uppskattning. Så många verbala leenden. Tack, tack alla ni som tycker det här ...

Hej på er. Brev är något rätt fantastiskt, men tyvärr är det inte så Bruce Willis som man kan hoppas på. Inte så mycket bilar som brinner, inte så mycket muskler. Ingen svett. Väldigt lite testosteron. Inte så mycket action. Så, tyvärr blir vår blo...

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 29 januari 2010 21:23

Idag möttes jag av ett tjockt kuvert när jag gick ut på den göteborska isgatan för att hämta in posten. Ett vadderat ett med världens bästa innehåll. 200 frimärken, en stor bunt vykort och en trevlig, handskriven lapp. Vad kan det här vara, mpn tro? ...

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 27 januari 2010 22:27

Hej. Nu har det nya året sen ett tag börjat. Vi har fått två julbrev, eller reaktionsbrev kan man kanske snarare kalla dem. Fina berättelser om USA och väntan och lyckoträffar och vänskap. Tack. Det är sådant som, enligt mig, gör det värt att dr...

Skapa flashcards