Alla inlägg den 7 april 2009

Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 7 april 2009 22:34

När jag ändå sitter här tänkte jag passa på och slänga in ett reportage om BrevRevolutionen och 365 som webbtidningen www.gecko.nu gjorde under Releasefesten.

Riktigt fin bild och allt.

Riktig kvalitetsläsning vill jag lova.


Av Cecilia/Rikard/Evelina+Kajsa - 7 april 2009 22:17

Idag växte Brevreolutionen när stockholmare och exila värmlänningar gick med. Härligt härligt säger jag.


Dessutom börjar 365saker du kan göra i Göteborg ta form, så alla i Göteborg kan hålla ögonen och öronen öppna för allt vad som kommer hända i vår vackra stad. 365saker i Göteborg. Är bara tvungen att få vara lite stolt då jag är en av fem glada själar som håller i trådarna här i Västkustens pärla. Bloggen där borta är fortfarande lite i uppstartningsfas och inte så vacker ännu, men det ska det bli ordning på ska ni se.

Håll speciellt koll på busskurerna i sommar.

Allt jag säger.


Snart ska lite reklam upp på stan för BrevRevolutionen dessutom. Ska sätta ihop den ikväll med lite te, tända ljus och Joy Division. That´s some good old stuff.


Take care all you nice people and keep on writing/ c

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards